rosebeauty

rosebeauty
Magazinul tau de cosmetice bio, cosmetice naturale, machiaj bio si mineral

miercuri, 28 mai 2014

Farduri compacte minerale de la Lily Lolo

 Ne bucuram sa va anuntam de noua colectie de farduri presate de la gama noastra preferata, Lily Lolo.
Fard compact de pleoape Double Denim - Lily Lolo
Cand au venit coletele de la ei, imi frecam mainile si de abia asteptam sa vad ce minunatii scot din cutii. Am avut cateva cliente care ne intrebau de aceste farduri si cum le-am adus, le-am si livrat iar in scurt timp am primit numai pareri pozitive. Sunt mai usor de aplicat, nu au fost probleme cu ochii sensibili, sunt pigmentate si imbogatite cu uleiuri pretioase : ulei de argan, rodie, Manuka si Jojoba.
Aceste uleiuri au proprietati de hidratare, antirid, antibacteriene si antioxidante iar continutul de dioxid de titan ajuta la protectia solara a pielii sensibile a pleoapelor. Nu contin parfumuri, talc sau alte substante alergene si periculoase, sunt blande cu ochii sensibili si potrivite si pentru persoanele vegane.
Fardurile presate sunt prevazute si cu oglinda, sunt micute si usor de purtat cu tine peste tot.

Produsele le puteti vizualiza Aici



De curand echipa de la Lily Lolo a rebrand-uit produsele, asa ca noile achizitii de la ei arata superb, cutiute in alb-negru, elegante si luxoase.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu